Σήμερα, δύο πτήσεις επαναπατρισμού θα φέρουν Έλληνες πολίτες πίσω στην Αθήνα, σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Εξωτερικών. Η πρώτη πτήση από το Ντουμπάι αναμένεται να φτάσει στις 6 το απόγευμα, μεταφέροντας 503 επιβάτες, εκ των οποίων οι 489 είναι ενήλικες και 14 παιδιά. Η δεύτερη πτήση θα προέρχεται από τη Ντόχα, με 275 επιβάτες στο σύνολό της.
Η διαδικασία επαναπατρισμού συνεχίζεται, προσφέροντας τη δυνατότητα σε πολλούς Έλληνες να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

