Εγκαινιάστηκε η Attica Green Expo 2026: Η μεγαλύτερη έκθεση για την πράσινη μετάβαση και την αυτοδιοίκηση

Εγκαινιάστηκε η Attica Green Expo 2026: Η μεγαλύτερη έκθεση για την πράσινη μετάβαση και την αυτοδιοίκηση

Με μεγάλη συμμετοχή από την πολιτική, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον επιχειρηματικό τομέα, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της 5ης Attica Green Expo στο Ολυμπιακό Κλειστό Γυμναστήριο «Τάε Κβον Ντο» στο Παλαιό Φάληρο. Η φετινή διοργάνωση αποτελεί το κορυφαίο γεγονός για το περιβάλλον και την κυκλική οικονομία, φιλοξενώντας 150 εκθέτες και αναμένοντας πάνω από 50.000 μαθητές, με έμφαση στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς.

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, έκοψε την κορδέλα και παρουσίασε το κυβερνητικό σχέδιο για ισόρροπη ανάπτυξη, τονίζοντας τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Αναφέρθηκε στην πρόοδο της Ελλάδας στη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, σημειώνοντας ότι η χώρα κατέχει την τρίτη θέση παγκοσμίως στη χρήση ηλιακής ενέργειας.

Ο υφυπουργός Εσωτερικών, Βασίλης Σπανάκης, ανέφερε ότι υλοποιούνται 1.460 έργα για την υποστήριξη των δήμων, ενώ ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας, παρουσίασε την ευρωπαϊκή στρατηγική για τα νησιά. Επιπλέον, ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, εστίασε στην ανάγκη αντιπλημμυρικής θωράκισης και τη διαχείριση απορριμμάτων.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των Δήμων Βόρειας Κέρκυρας και Λήμνου για τις βιώσιμες δράσεις τους. Η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος είναι πνευματική και ηθική υποχρέωση, όπως τόνισε ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος, εκπροσωπώντας τον Οικουμενικό Πατριάρχη.

Loading

Play