Από τις 17:00 σήμερα, Κυριακή, ο σταθμός Φάληρο θα λειτουργεί αποκλειστικά για τη μετακίνηση των φιλάθλων προς τον σταθμό Ειρήνη, στο πλαίσιο των μέτρων για το EuroLeague Final Four. Οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό Φάληρο χωρίς να σταματούν στους ενδιάμεσους σταθμούς, εξυπηρετώντας μόνο τους φιλάθλους.
Η απόφαση ελήφθη από τη ΣΤΑΣΥ με εντολή της ΕΛ.ΑΣ., ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής μετακίνηση των φιλάθλων προς τον αγώνα. Οι υπόλοιποι συρμοί της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) θα συνεχίσουν τη διαδρομή τους χωρίς στάση στον σταθμό Φάληρο κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου.
![]()

