Η κυβέρνηση προχωρά στην καταβολή 617,4 εκατομμυρίων ευρώ σε 1.142.948 δικαιούχους, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της απέναντι στους Έλληνες αγρότες. Η εντολή εκδόθηκε από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων για τις αγροτικές ενισχύσεις του Ιουνίου 2026.
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, τόνισε ότι η σημερινή πληρωμή αποδεικνύει την αφοσίωση της κυβέρνησης στους παραγωγούς, με στόχο τη διαφάνεια και την αξιοποίηση των ευρωπαϊκών πόρων. «Δημιουργούμε ένα σύγχρονο και αξιόπιστο σύστημα πληρωμών, διασφαλίζοντας ότι τα χρήματα φτάνουν σε αυτούς που τα δικαιούνται», δήλωσε.
Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, επισήμανε τη σημασία της σταθερής καταβολής των ενισχύσεων, με σκοπό τη στήριξη των πραγματικών δικαιούχων. Τα ποσά που καταβάλλονται περιλαμβάνουν ενισχύσεις για τη Βασική Εισοδηματική Στήριξη και για οικολογικά προγράμματα, με συνολικά 802,4 εκατ. ευρώ για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο.
Η κυβέρνηση αναγνωρίζει την ανάγκη για πρόσθετη στήριξη στον τομέα της κτηνοτροφίας και των καλλιεργειών, διασφαλίζοντας ότι οι παραγωγοί θα λάβουν τις υψηλότερες δυνατές ενισχύσεις. Με την ολοκλήρωση των πληρωμών του Πυλώνα ΙΙ, θα ακολουθήσει αναλυτική ανακοίνωση για το συνολικό ύψος των καταβληθεισών ενισχύσεων, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια στη διαδικασία.
![]()

