Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εντάσσεται στην πρωτοβουλία Ολυμπιακές Περιφέρειες με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Περιφέρειας, από τον περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο και τον πρόεδρο της Ε.Ο.Ε. Ισίδωρο Κούβελο.
Η συμφωνία αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη συνεργασία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής με την Ένωση Περιφερειών Ελλάδος, με σκοπό τη διάδοση των Ολυμπιακών αξιών και την ενίσχυση της αθλητικής συμμετοχής.
Ο κ. Χατζημάρκος χαρακτήρισε τη συμφωνία ως δέσμευση για το μέλλον, τονίζοντας ότι η πρωτοβουλία επικεντρώνεται στους νέους αθλητές και στα αθλητικά σωματεία που στηρίζουν τον ελληνικό αθλητισμό. Οι αξίες του αθλητισμού μπορούν να εκφραστούν στην καθημερινότητα μέσω της προσπάθειας και της συνεργασίας.
Η συμμετοχή του Νοτίου Αιγαίου αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθώς η πρωτοβουλία στοχεύει στην ενίσχυση της πρόσβασης των κατοίκων των νησιών σε αθλητικές δράσεις και κοινωνική συνοχή.
Ο περιφερειάρχης ευχαρίστησε την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή για την εμπιστοσύνη και τόνισε ότι η υπογραφή του Μνημονίου αποτελεί την αφετηρία ενός κοινού αγώνα για την προώθηση των Ολυμπιακών αξιών σε όλη τη χώρα.
![]()

