Η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας απέσπασε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Tourist Board Partner of the Year 2025 κατά τη διάρκεια των ετήσιων βραβείων της Ένωσης Ανεξάρτητων Tour Operators AITO (Association of Independent Tour Operators) στη Μεγάλη Βρετανία.
Η ανακοίνωση αναφέρει ότι οι νικητές προέκυψαν από ψηφοφορία των μελών της AITO, με την τελετή απονομής να διεξάγεται στο Λονδίνο στις 17 Μαρτίου 2026, συγκεντρώνοντας 250 εκπροσώπους της Ένωσης, στο πλαίσιο των εορτασμών των 50 χρόνων από την ίδρυση της AITO.
Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ, Ελένη Σκαρβέλη, παρέλαβε το βραβείο και δήλωσε: «Πρόκειται για μια ιδιαίτερα τιμητική διάκριση για τον ΕΟΤ στο Λονδίνο», υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεργασίας με την AITO για την προώθηση της εναλλακτικής Ελλάδας και λιγότερων γνωστών προορισμών.
Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας διακρίνεται στα βραβεία της AITO, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυνατή συνεργασία και τη συμμετοχή του ΕΟΤ σε εκδηλώσεις που προάγουν τη βιωσιμότητα και την τουριστική ανάπτυξη.
Στη φετινή ψηφοφορία, το χρυσό βραβείο κέρδισε ο Ισπανικός Οργανισμός Τουρισμού Turespaña, ενώ το αργυρό βραβείο απονεμήθηκε στον Οργανισμό Τουρισμού του Γιβραλτάρ.
![]()

