Επικέντρωση στον ορεινό τουρισμό: Όλγα Κεφαλογιάννη προαναγγέλλει στρατηγικές αναβάθμισης

Επικέντρωση στον ορεινό τουρισμό: Όλγα Κεφαλογιάννη προαναγγέλλει στρατηγικές αναβάθμισης

Η εκδήλωση που διοργάνωσε το Υπουργείο Τουρισμού σήμερα, με την υπουργό Όλγα Κεφαλογιάννη, εστίασε στην ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού, προτείνοντας ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την προώθηση της ορεινής Ελλάδας ως κεντρικού πυλώνα της τουριστικής στρατηγικής της χώρας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια για βιώσιμη ανάπτυξη, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών.

Ο υφυπουργός Θανάσης Κοντογεώργης υπογράμμισε τη σημασία της αναζωογόνησης των ορεινών περιοχών, χαρακτηρίζοντας την ως έναν από τους βασικούς κινητήρες της Εθνικής Στρατηγικής για την Περιφερειακή Ανάπτυξη. Η πολιτική μας για την υποστήριξη της περιφέρειας επιβεβαιώνεται με τη σύσταση της Ειδικής Γραμματείας Ορεινών Περιοχών, που θα λειτουργήσει ως κόμβος διασύνδεσης μεταξύ κράτους και περιφέρειας.

Η υπουργός Κεφαλογιάννη τόνισε ότι η ορεινή Ελλάδα, καλύπτοντας το 80% της χώρας, πρέπει να αναδειχθεί και να προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες στους επισκέπτες. Η ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού είναι στρατηγική επιλογή που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν βιωματικές εμπειρίες και επαφή με τη φύση.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής, παρουσιάστηκαν παρεμβάσεις όπως η λειτουργία χιονοδρομικών κέντρων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και η ανάπτυξη εναλλακτικών δραστηριοτήτων. Η καμπάνια προβολής της ορεινής Ελλάδας, με μήνυμα «Ορεινή Ελλάδα. Σε πάει ψηλά. Όλο τον χρόνο», αναδεικνύει τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις υπαίθριες δραστηριότητες.

Η υπουργός έκλεισε την τοποθέτησή της επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων για τη δημιουργία ενός βιώσιμου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης που θα ωφελεί το σύνολο της χώρας.

Loading

Play