Συναγερμός έχει σημάνει στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» λόγω έξαρσης γαστρεντερίτιδας από νοροϊό που καταγράφηκε τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων.
Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, ενημέρωσε ότι από τις 21 έως τις 26 Μαΐου, καταγράφηκαν 53 ύποπτα κρούσματα γαστρεντερίτιδας σε προσωπικό και ασθενείς, εκ των οποίων 9 επιβεβαιώθηκαν εργαστηριακά. Από τα θετικά κρούσματα, τα 5 αφορούν ασθενείς και τα 4 μέλη του προσωπικού.
Σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, εφαρμόζονται μέτρα πρόληψης και περιορισμού της διασποράς, όπως απομόνωση ασθενών και απολυμάνσεις. Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, δεν υπάρχει κίνδυνος για κανέναν ασθενή και δεν έχει χρειαστεί νοσηλεία εργαζομένου.
Το Σωματείο Εργαζομένων του νοσοκομείου επισημαίνει ότι η διασπορά του ιού συνδέεται με την υπερπληρότητα, τα ράντζα και την υποστελέχωση του ιδρύματος.
![]()

