Ακινητοποίηση τρένου στην Τιροθέα λόγω βλάβης στην τηλεδιοίκηση με καθυστέρηση 95 λεπτών για τους επιβάτες. Στις 7:00 το πρωί στην Τιροθέα, η αμαξοστοιχία 521 της Hellenic Train, που εκτελούσε το δρομολόγιο Λειανοκλάδι-Αθήνα, ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης στο σύστημα τηλεδιοίκησης στο τμήμα Δαύλεια-Σφίγγα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, τεχνικό προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής (κλειδούχος) μετακινήθηκε άμεσα στο σημείο για την αποκατάσταση της βλάβης. Μετά την επιδιόρθωση, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με καθυστέρηση 95 λεπτών.
Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των 34 επιβατών του συρμού. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε ενημερωτικές ανακοινώσεις, ενώ προσφέρθηκαν νερά στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Αναφορικά με την καταβολή αποζημίωσης, η Hellenic Train ενημερώνει ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους εξής τρόπους:
– Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
– Οι κάτοχοι εισιτηρίων που έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξαρτήτως του καναλιού πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app), μπορούν είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση, είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr