Το hashtag της διαφημιστικής καμπάνιας έχει γίνει ήδη viral στο Twitter με χιλιάδες χρήστες να εγκωμιάζουν και να επικρίνουν
Μέσα σε ένα κλίμα κοινωνικής πίεσης και έντασης με φαινόμενα έμφυλης βίας να γνωστοποιούνται με καθημερινή συχνότητα, η κορυφαία εταιρεία περιποίησης μαλλιών δημιούργησε μια καμπάνια, η οποία για πολλούς είναι αμφιλλεγόμενη.
Στο διαφημιστικό σποτ που κυκλοφόρησε εμφανίζονται άτομα, τα οποία ανήκουν στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και φαίνεται να αντιμετωπίζουν διαφορετικά σήμερα την σεξουαλικότητά τους με την αυτοπεποίθηση που τους δίνουν τα προϊόντα της εταιρείας.
Στο βίντεο, αίσθηση προκαλεί η σκηνή φιλιού μεταξύ δύο γυναικών, η οποία από πολλούς χρήστες έχει πάρει σχόλια πανυγηρικά ενώ από άλλους επικριτικά.
Στο θέμα τοποθετήθηκε και η πολιτευτής της ΝΔ, Αφροδίτη Λατινοπούλου, με ένα αιχμηρό σχόλιο για την διαφημιστική καμπάνια.
![](https://www.politic.gr/wp-content/uploads/2022/01/271288756_606392417113125_1221017698859285498_n-337x600.jpg)
Πως αντιδρούν οι χρήστες του Twitter
Δείτε επίσης: Η Microsoft εξαγοράζει την Activision Blizzar – Η μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας
- Συνάντηση του Στ. Κασσελάκη με τον υπεύθυνο διεθνών υποθέσεων της Σοσιαλδημοκρατικής Συμμαχίας της Ισλανδίας
- Tα 10 ρεκόρ του Ρονάλντο πριν από το ντεμπούτο στο 6ο του Euro
- Φωτιά σε δάσος στη Μεσσηνία – Επιχειρούν και εναέρια μέσα
- Η καθολική εφαρμογή της ταυτοποίησης μέσω του ψηφιακού εισιτηρίου και η σύμβαση για το VAR στο επίκεντρο της συνάντησης Βρούτση-Παπαστεργίου με τον πρόεδρο της Super League
- Η Αντζελίνα Τζολί και ο Ντάνιελ Ράντκλιφ κέρδισαν τα πρώτα τους βραβεία Tony