Σημαντικές τιμητικές διακρίσεις σε διεθνείς θεσμούς του τουριστικού μάρκετινγκ, όπως τα Travel Marketing Awards, απέσπασε η καμπάνια που πρόβαλε τη μαγεία των Χριστουγέννων στην Αθήνα και ταξίδεψε σε κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς, καταδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής εξωστρέφειας της Περιφέρειας Αττικής.
Η καμπάνια προβολής της εορταστικής Αθήνας ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου και διήρκεσε έως τις 31 Δεκεμβρίου, περιλαμβάνοντας σειρά διαφημιστικών δράσεων στη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Σουηδία, τόσο μέσω τηλεοπτικών σποτ όσο και με στοχευμένη ψηφιακή προβολή και φυσική παρουσία σε δημόσιους χώρους υψηλής επισκεψιμότητας. Η καμπάνια μετέφερε τη γιορτινή ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και ευρύτερα της Αττικής, προβάλλοντας τις πλούσιες εικόνες και εμπειρίες της περιοχής.
Η διάκριση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της Περιφέρειας για την τουριστική προβολή της Αττικής ως ενός σύγχρονου, πολυθεματικού και ελκυστικού προορισμού 365 ημερών. Υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, με στόχο την ανάδειξη του τουρισμού ως καταλύτη για την οικονομική ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι η πρώτη στην Ελλάδα που προχώρησε στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), μέσω του Αναπτυξιακού της Οργανισμού «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.», ενισχύοντας τη δομημένη τουριστική στρατηγική σε όλα τα επίπεδα.
Με αφορμή τη βράβευση, ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς δήλωσε ότι: «Η διπλή αυτή διεθνής διάκριση για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί επιβεβαίωση της στρατηγικής μας να προβάλλουμε συστηματικά και στοχευμένα τη Μητροπολιτική Αττική ως ελκυστικό προορισμό, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Επενδύουμε διαρκώς στην εξωστρέφεια, στην καινοτομία και στην ανάδειξη της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς του τόπου μας.»
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ