Η Μαρίνα Φλοίσβου προχωρά σε ένα ακόμη βήμα προς την πράσινη μετάβαση, παρουσιάζοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο σκάφος υπηρεσίας που κατασκευάστηκε ειδικά για τις ανάγκες της. Αυτό το σκάφος θα χρησιμοποιείται για την υποστήριξη mega yachts και τις διαδικασίες πρόσδεσης εντός της μαρίνας .
Η καινοτομία αυτή εντάσσεται στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της LAMDA Marinas, με στόχο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος και την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών .
Το ηλεκτροκίνητο σκάφος, το οποίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο της TS Marine στην Εσθονία, είναι το αποτέλεσμα δύο ετών ενδελεχούς έρευνας σε ευρωπαϊκά ναυπηγεία και αναζήτησης της καταλληλότερης λύσης για τη λειτουργική υποβοήθηση πρόσδεσης σκαφών.
Διαθέτει ανθεκτική κατασκευή από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE), μήκος 5μ. και πλάτος 2,2μ., ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης συνολικής ισχύος 24kW με δύο εξωλέμβιες μηχανές, καθώς και μπαταρίες με αυτονομία 3-4 ωρών υπό συνθήκες συνεχούς λειτουργίας.
Οι επιτυχημένες εν πλω δοκιμές του σκάφους ολοκληρώθηκαν τον Ιούλιο, επιβεβαιώνοντας την αξιόπιστη και αποδοτική λειτουργία του σύμφωνα με τις υψηλότερες απαιτήσεις και τεχνικές προδιαγραφές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ