Ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Χαρδαλιάς, επισκεπτόμενος το εμβολιαστικό κέντρο στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠΑ στην Πάτρα τόνισε:
«Οι ένοπλες δυνάμεις αποδεικνύουν για άλλη μία φορά ότι βρίσκονται στο πλευρό της κοινωνίας. Αισθανόμαστε τιμή και απόλυτο σεβασμό στις ένοπλες δυνάμεις που έχουν αναλάβει το κομμάτι της ευθύνης που τους αναλογεί και στο θέμα της πανδημίας. Συγκροτημένα προσφέρουν και συνεισφέρουν στην προσπάθεια και του υπουργείου υγείας και της κυβέρνησης και ολόκληρη την κοινωνία»
Ο κ. Χαρδαλιάς επισήμανε ότι οι ένοπλες δυνάμεις βρίσκονται κοντά στους πολίτες και στις περιπτώσεις των φυσικών καταστροφών, αναφέροντας ότι «όλοι οι σχηματισμοί μας βρίσκονται σε ετοιμότητα έτοιμοι να ανταποκριθούν στο κάλεσμα της πολιτικής προστασίας, και στο πλευρό των περιφερειών».
Ο υφυπουργός ευχαρίστησε και συνεχάρη το προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων που στελεχώνει το εμβολιαστικό κέντρο στην Πάτρα και τόνισε ότι «όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας, πλέον εμπιστεύονται την επιστημονική κοινότητα και το πρόγραμμα των εμβολιασμών προχωράει πάρα πολύ καλά».
Ο κ. Χαρδαλιάς νωρίτερα επισκέφθηκε τις αεροπορικές βάσεις της Ανδραβίδας και του Αράξου.
Δείτε επίσης: Μεταβαίνει σήμερα στην Πάτρα ο Νίκος Χαρδαλιάς
- Συναγερμός στο νοσοκομείο: Συνελήφθη 90χρονος με μαχαίρι που επιχείρησε να δει τη Μάρω Κοντού
- Φυτεύσεις σε όλη την Καλαμαριά – Έκκληση του Δήμου στους πολίτες να προστατεύσουν τα νέα δένδρα και φυτά
- Γερουλάνος: «Είναι ώρα να μιλήσουμε για λαϊκές μεταρρυθμίσεις, όχι μόνο για επιδόματα»
- Για να κερδίσει τις εκλογές η ΝΔ πρέπει να κάνει τόπο στα νιάτα
- Ασθένειες που μπορεί να μεταδώσει η γάτα στον άνθρωπο: Μύθοι και αλήθειες
![]()

