Στη σύλληψη της μητέρας ενός βρέφους μόλις επτά μηνών προχώρησαν το βράδυ της Κυριακής οι αστυνομικές αρχές στην Πάτρα, μετά τη μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα.
Σε βάρος της νεαρής γυναίκας σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, ενώ η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες αρχές.
Το μωρό νοσηλεύεται στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο, όπου μεταφέρθηκε το Σάββατο. Κατά την ιατρική εξέταση διαπιστώθηκε ότι έφερε κάταγμα στο μηρό, αλλά και μώλωπες στην περιοχή του μετώπου.
Τα τραύματα προκάλεσαν ανησυχία στο ιατρικό προσωπικό, το οποίο έκρινε απαραίτητο να ενημερώσει την Ασφάλεια, προκειμένου να εξεταστούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες προκλήθηκαν οι κακώσεις.
Όπως ανέφερε ο γιατρός Βασίλης Αλεξόπουλος στο tempo24.news, το βρέφος παρουσιάζει κάταγμα στο μηριαίο οστό και εκχυμώσεις στο κεφάλι, ευρήματα που θεωρούνται ιδιαίτερα σοβαρά δεδομένης της ηλικίας του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μητέρα φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς πως το παιδί τραυματίστηκε έπειτα από πτώση από την κούνια του.
Οι Αρχές εξετάζουν όλα τα πιθανά σενάρια, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων που θα συμβάλουν στην πλήρη αποσαφήνιση της υπόθεσης.
Το επτά μηνών βρέφος εξακολουθεί να βρίσκεται υπό ιατρική παρακολούθηση, την ώρα που η έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες τραυματισμού του συνεχίζεται.
![]()

