Η δήλωση υποστήριξης της κατηγορίας από το ελληνικό Δημόσιο για τους τρεις σταθμάρχες και τον επιθεωρητή διοίκησης του ΟΣΕ έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις. Αυτή η δήλωση έγινε στο πλαίσιο της δίκης που αφορά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Η τέταρτη δικάσιμος διεξάγεται στο συγκρότημα Γαιόπολις, με την επόμενη ημερομηνία να ορίζεται για έναν μήνα αργότερα. Οι αντιδράσεις από την κοινή γνώμη είναι έντονες, καθώς πολλοί θεωρούν ότι η υποστήριξη αυτή είναι ακατάλληλη και ανεύθυνη. Η κοινωνία παρακολουθεί στενά την εξέλιξη της δίκης και τις δηλώσεις που γίνονται.
Η δίκη αυτή έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ και του κοινού, με πολλές αναλύσεις και σχόλια να γίνονται γύρω από την ευθύνη των εμπλεκομένων. Οι οικογένειες των θυμάτων ζητούν δικαιοσύνη και διαφάνεια στη διαδικασία. Η απόφαση της δικαιοσύνης αναμένεται με αγωνία από όλους τους εμπλεκόμενους.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

