Σίνδος: Συγκρούσεις και παρανοήσεις μεταξύ ΟΣΕ και Hellenic Train τρία χρόνια μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Σίνδος: Συγκρούσεις και παρανοήσεις μεταξύ ΟΣΕ και Hellenic Train τρία χρόνια μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Δραματικές εξελίξεις με την αμαξοστοιχία 2591 στη Σίνδο, φέρνουν στο προσκήνιο τα θέματα ασφαλείας και συνεργασίας μεταξύ ΟΣΕ και Hellenic Train. Θεατής σε ένα κλίμα αναστάτωσης γίνεται το επιβατικό κοινό λίγες ώρες μετά το συμβάν με τον προαστιακό συρμό (αμαξοστοιχία 2591), ο οποίος εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, σε μια χρονική συγκυρία που η μνήμη της τραγωδίας στα Τέμπη είναι ακόμα νωπή.

Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, η αμαξοστοιχία 2591 μπήκε σε λάθος γραμμή εξόδου, πριν ακινητοποιηθεί και επιστρέψει στην κανονική πορεία της. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) αντέτεινε πως κανένα τρένο δεν μπήκε σε λάθος γραμμή, όμως η Hellenic Train στη δική της ανακοίνωση παραδέχθηκε ουσιαστικά το συμβάν, αναφέροντας πως ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε εγκαίρως την ανακολουθία και έδρασε αναλόγως.

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ φρόντισε να υπενθυμίσει στους επιβάτες το ευρωπαϊκό νομικό πλαίσιο σχετικά με την ορθή ενημέρωση τους, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τους χειρισμούς της Hellenic Train. Όπως επισημαίνει, «το προσωπικό της αμαξοστοιχίας οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα και μετ’ επιτάσεως τους επιβάτες για την αλλαγή πορείας».

Αυτό που διαφαίνεται είναι η ασυνεννοησία μεταξύ ΟΣΕ και Hellenic Train, η οποία έρχεται σε αντίθεση με τις προθέσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων για συνεργασία. Ο Γιώργος Κούλαλης, μηχανοδηγός και μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, δήλωσε ότι παρά τη χάραξη που πραγματοποιήθηκε, το σύστημα αλλαγής δεν λειτούργησε σωστά.

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης, αντέτεινε ότι δεν ισχύουν οι αναφορές περί τρένου που μπήκε σε αντίθετη γραμμή και επεσήμανε την ύπαρξη του συστήματος τηλεδιοίκησης στην περιοχή.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play