Με μία συμβολική σβήσιμο των φώτων της για μία ώρα, από τις 20.30 έως τις 21.30, η Βουλή των Ελλήνων συμμετείχε και φέτος στην παγκόσμια περιβαλλοντική εκστρατεία Ώρα της Γης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ενέργεια αυτή στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα για την προστασία της φύσης και την αναχαίτιση της κλιματικής αλλαγής. Το ελληνικό Κοινοβούλιο συμμετέχει σε ένα από τα μεγαλύτερα περιβαλλοντικά κινήματα στον κόσμο, που προάγει τη συνείδηση για το κλίμα.
Η WWF Ελλάδας υπενθυμίζει ότι η Ώρα της Γης ξεκίνησε πριν 20 χρόνια, το 2007, ως ένα τοπικό κίνημα στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας, με τη συμμετοχή πάνω από 2,2 εκατομμυρίων ανθρώπων και 2.000 επιχειρήσεων. Από τότε, έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο κίνημα αλληλεγγύης και υποστήριξης για την κλιματική δράση.
Πηγή ΦΩΤΟ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΛΙΚΗ/ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
![]()

