Η κατάσταση της υγείας του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ Γιώργου Μυλωνάκη παρουσιάζει βελτίωση, όπως ανακοίνωσε το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Ο κ. Μυλωνάκης εξήλθε από την ΜΕΘ και θα μεταφερθεί σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.
Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν, «Ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαΐου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ “Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ”, καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης».
Ο Γιώργος Μυλωνάκης είχε υποστεί ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου το πρωί της 15ης Απριλίου κατά τη διάρκεια σύσκεψης στο Μέγαρο Μαξίμου και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί προχώρησαν άμεσα σε εμβολισμό για την αντιμετώπιση του ανευρύσματος.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

