Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης (24/06) στο ΑΤ Συντάγματος για να εκδώσει νέα ταυτότητα.
Δείτε εικόνες:


Υπενθυμίζεται ότι μέχρι τις 3 Αυγούστου θα πρέπει να έχουμε αντικαταστήσει όλες τις παλιές αστυνομικές ταυτότητες με νέες ψηφιακά αναβαθμισμένες, σύμφωνα με τον σχετικό ευρωπαϊκό κανονισμό, που προβλέπει ότι οι ταυτότητες κρατών-μελών που δεν διαθέτουν μηχανικώς αναγνώσιμη ζώνη (MRZ) παύουν να ισχύουν από τις 3 Αυγούστου 2026.
Αυτό σημαίνει ότι οι παλιές ταυτότητες δεν θα γίνονται πλέον αποδεκτές ως έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Οι πολίτες θα χρειάζεται να εκδώσουν τη νέα ταυτότητα ή να χρησιμοποιούν διαβατήριο για τις μετακινήσεις τους σε χώρα μέλος της ΕΕ.
![]()

