Την ερχόμενη Άνοιξη ολοκληρώνεται και παραδίδεται στην κυκλοφορία και το δεύτερο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65 που θα συνδέει απευθείας την Αθήνα με τις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας αλλά και την Εγνατία οδό.
Ο Ε65 έχει συνολικό μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δις ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης, και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη, συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.
Με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65 τον Απρίλιο του 2024, σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου.
Υπό κατασκευή από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως την Εγνατία Οδό, δυτικά των Γρεβενών. Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.
Πρόοδος κατασκευής του Βορείου Τμήματος καταγράφει συνολική πρόοδο 72,77% (τελευταία στοιχεία Άνοιξη 25).
Η πρόοδος των εργασιών επιθεωρήθηκε πριν από λίγες μέρες από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Δήμα, ο οποίος τόνισε ότι το έργο προχωρά με πολύ καλό ρυθμό και τα προβλήματα που είχαν ανακύψει αντιμετωπίστηκαν.
Η αρχαιολογική υπηρεσία έχει ολοκληρώσει τις ανασκαφές, και οι εργασίες συνεχίζονται ακολουθώντας το χρονοδιάγραμμα, με προοπτική να παραδοθεί στην κυκλοφορία το δεύτερο τρίμηνο του 2026.