Συνεργασία δήμου Νεάπολης-Συκεών και «Παπανικολάου» για την έγκαιρη ανίχνευση Πάρκινσον

Συνεργασία δήμου Νεάπολης-Συκεών και «Παπανικολάου» για την έγκαιρη ανίχνευση Πάρκινσον

Σήμερα το μεσημέρι η πρώτη επίσκεψη ιατρονοσηλευτικού προσωπικού στο Δημοτικό Ιατρείο Πεύκων

Σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 13:00 στο Δημοτικό Ιατρείο Πεύκων (στο ισόγειο του Δημοτικού καταστήματος Πεύκων) θα γίνει η πρώτη επίσκεψη γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού από την Γ’ Νευρολογική Κλινική του νοσοκομείου Παπανικολάου στο πλαίσιο της συνεργασίας των Δημοτικών Ιατρείων Νεάπολης-Συκεών με την Γ’ Νευρολογική κλινική του νοσοκομείου.

Η δράση αφορά τη δυνατότητα έγκαιρης ανίχνευσης της νόσου του Πάρκινσον με την αξιοποίηση των ισομορφών της α-συνουκλεΐνης.

Επιστημονικά υπεύθυνος της δράσης και της συνεργασίας είναι ο νευρολόγος Γιάννης Δαγκλής, επιστημονικός συνεργάτης της Γ’ ΝΡΛ.

Αναλυτικές πληροφορίες για την διαδικασία μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην εξής διεύθυνση:

Αναλυτικές πληροφορίες για την διαδικασία μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην εξής διεύθυνση:

https://www.vampire-eu.com/el/project/

Loading

Play