Σήμερα το μεσημέρι η πρώτη επίσκεψη ιατρονοσηλευτικού προσωπικού στο Δημοτικό Ιατρείο Πεύκων
Σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 13:00 στο Δημοτικό Ιατρείο Πεύκων (στο ισόγειο του Δημοτικού καταστήματος Πεύκων) θα γίνει η πρώτη επίσκεψη γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού από την Γ’ Νευρολογική Κλινική του νοσοκομείου Παπανικολάου στο πλαίσιο της συνεργασίας των Δημοτικών Ιατρείων Νεάπολης-Συκεών με την Γ’ Νευρολογική κλινική του νοσοκομείου.
Η δράση αφορά τη δυνατότητα έγκαιρης ανίχνευσης της νόσου του Πάρκινσον με την αξιοποίηση των ισομορφών της α-συνουκλεΐνης.
Επιστημονικά υπεύθυνος της δράσης και της συνεργασίας είναι ο νευρολόγος Γιάννης Δαγκλής, επιστημονικός συνεργάτης της Γ’ ΝΡΛ.
Αναλυτικές πληροφορίες για την διαδικασία μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην εξής διεύθυνση:
Αναλυτικές πληροφορίες για την διαδικασία μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην εξής διεύθυνση:
https://www.vampire-eu.com/el/project/
![]()

