Για έκθεση ανηλίκου συνελήφθη μια 45χρονη γυναίκα στις Συκιές Θεσσαλονίκης, καθώς διαπιστώθηκε ότι είχε αφήσει μόνη της στο σπίτι την τετράχρονη κόρη της.
Το ανήλικο παιδί παρέμεινε χωρίς επίβλεψη για περίπου δύο ώρες, σύμφωνα με όσα διαπίστωσαν οι Αρχές που έφτασαν στην οικία, παρουσία κοινωνικού λειτουργού του δήμου Νεάπολης – Συκεών.
Όπως προκύπτει από πληροφορίες, τα άλλα δύο παιδιά της οικογένειας απουσίαζαν εκείνη την ώρα, αφού βρίσκονταν στο σχολείο. Μετά την παρέμβαση των Αρχών και τη σύλληψη της 45χρονης -υπηκόου Νιγηρίας, όλα τα ανήλικα τέθηκαν υπό προστατευτική φύλαξη στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
![]()

