Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μαζί με τον υφυπουργό Δημήτρη Βαρτζόπουλο, παρουσίασαν χθες στο Υπουργικό Συμβούλιο σειρά ρυθμίσεων για την ενίσχυση των υπηρεσιών ψυχικής υγείας.
Σε ανάρτησή του, ο κ. Βαρτζόπουλος παρέθεσε αναλυτικά τις ρυθμίσεις που θεσμοθετεί το Υπουργείο Υγείας:
Με τον Υπουργό Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης παρουσιάσαμε στο Υπουργικό Συμβούλιο μια σειρά ρυθμίσεων για την ενίσχυση της εποπτείας, της ποιότητας και της διαφάνειας των υπηρεσιών ψυχικής υγείας.
-Θεσμοθετούμε Εθνικό Παρατηρητήριο Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής Ψυχικής Υγείας με στόχο την ύπαρξη ενιαίων προδιαγραφών και σαφούς πλαισίου αξιολόγησης των προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης των επαγγελματιών και την ρύθμιση της εξειδίκευσης στην Ψυχοθεραπεία και του επαγγελματικού πεδίου της Συμβουλευτικής Ψυχικής Υγείας.
-Θεσμοθετούμε Εθνικό Παρατηρητήριο Ψυχιατροδικαστικής για την ρύθμιση της εξειδίκευσης της Ψυχιατροδικαστικής και τον σχεδιασμό και εξασφάλιση της ποιότητος ενός συνεκτικού δικτύου ψυχιατροδικαστικών δομών και υπηρεσιών.
-Επιπλέον μετά από πολλά χρόνια τροποποιούμε το νόμο για τη διαδικασία ακούσιας νοσηλείας, μεταφέροντας την επιχειρησιακή ευθύνη από την Ελληνική Αστυνομία στο Ειδικό Τμήμα Διαχείρισης Ψυχικά Ασθενών του ΕΚΑΒ, με σεβασμό στα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των ασθενών.
![]()

