Ο Πέτρος Φιλιππίδης συνεχίζει να απουσιάζει από τη δίκη του, ενώ ο συνήγορός του διαμηνύει δημοσίως πως η υπόθεση θα οδηγηθεί ως το τέλος.
Ο δικηγόρος του ηθοποιού, Μιχάλης Δημητρακόπουλος, αναφέρθηκε σε πρόσφατες δηλώσεις της Φωτεινής Πετρογιάννη, κατηγορώντας την ότι επιχείρησε να δημιουργήσει λανθασμένες εντυπώσεις στο κοινό.
Όπως υπογράμμισε ο ίδιος, πρόκειται να κινηθούν νομικές διαδικασίες σε βάρος της δημοσιογράφου. «Ο καθένας θα έχει την ευθύνη των λόγων του» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ποινικολόγος, προτού αναφερθεί σε θέματα που αφορούν την εξέλιξη της δίκης. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο Πέτρος Φιλιππίδης αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας, τα οποία, ωστόσο, δεν απειλούν τη ζωή του.
«Έχει στενοχωρηθεί πάρα πολύ που εντέλει διαβάστηκαν καταγγελίες που έχουν αρχειοθετηθεί. Το φερόμενο θύμα του βιασμού του 1995 θα μηνυθεί για ψευδορκία. Θα το πάμε μέχρι τέλους» είπε αρχικά ο Μιχάλης Δημητρακόπουλος.
«Προσπαθούν να βρουν στοιχεία να αμαυρώσουν την προσωπικότητα του Πέτρου Φιλιππίδη. Επίσης ταράχτηκε πάρα πολύ όταν βλέπει μια κυρία που νομίζει πως είναι δημοσιογράφος, η κυρία Πετρογιάννη να διαβάζει κάτι που είναι αρχειοθετημένο και να περνά το μήνυμα στον κόσμο ότι είναι ένας βιασμός που έγινε πρόσφατα.
Λυπάμαι για την κυρία Φωτεινή Πετρογιάννη. Θα ληφθούν μέτρα δικαστικά για αυτό το οποίο έκανε. Ο καθένας θα έχει την ευθύνη των λόγων του» ανέφερε, μεταξύ άλλων ο συνήγορος υπεράσπισής του.
Δίπλα στον κατηγορούμενο ηθοποιό βρίσκονται πάντα η σύζυγός του Ελπίδα Νίνου και ο γιος τους, Δημήτρης Φιλιππίδης.
Η καταγγελία της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους
Στην καταγγελία της η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης έμπαινε μέσα στο καμαρίνι της και ουρούσε επιδεικτικά στον νιπτήρα, μπροστά από τον οποίο καθόταν εκείνη.
«Το έτος 2000, σε ηλικία 24 ετών, συνεργάστηκα με τον καταγγελλόμενο. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, ο καταγγελλόμενος σταδιακά με απομόνωσε με διάφορα τεχνάσματα από τα υπόλοιπα μέλη του θιάσου και φρόντισε να έχω δικό μου καμαρίνι με την πρόφαση (όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων) ότι θα ερμήνευα τον βασικό γυναικείο ρόλο του έργου.
Το καμαρίνι αυτό βρισκόταν ακριβώς δίπλα στο δικό του. Ο ίδιος είχε τα κλειδιά του καμαρινιού μου καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας στο καμαρίνι χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω όπως έμπαινε ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλεύομενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.
Αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα, κατέβαζε το παντελόνι του και ουρούσε επιδεικτικά στον νιπτήρα του καμαρινιού μου, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν (σημειώνω ότι ο ίδιος είχε τουαλέτα στο δικό του καμαρίνι).
Ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε και εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου μια συνεχή ανησυχία που έφτανε πολλές φορές στα όρια του τρόμου. Δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του».