Ο Δήμος Μαρκοπούλου Μεσογαίας, μέσω της Αντιδημαρχίας Τουρισμού, διοργανώνει το Φεστιβάλ Γαστρονομικών Εμπειριών Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας 2026, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 23-24 Μαΐου 2026.
Η διοργάνωση γίνεται σε συνεργασία με το Σωματείο Εστιατόρων και Συναφών Επαγγελμάτων, με στόχο την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας και την ενίσχυση του τουρισμού στην περιοχή.
Το φεστιβάλ θα περιλαμβάνει ποικιλία εκδηλώσεων, όπως γευστικές δοκιμές, εργαστήρια μαγειρικής και παρουσιάσεις τοπικών προϊόντων, προσφέροντας στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία.
Για περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τους επίσημους λογαριασμούς του Δήμου στο Instagram.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

