Σύλληψη 45χρονης στη Θεσσαλονίκη για εγκατάλειψη της 4χρονης κόρης της

Σύλληψη 45χρονης στη Θεσσαλονίκη για εγκατάλειψη της 4χρονης κόρης της

Στη Θεσσαλονίκη, μια 45χρονη συνελήφθη για έκθεση ανηλίκου.

Η σύλληψη έγινε μετά από καταγγελία που δέχτηκε η αστυνομία, η οποία ενημερώθηκε ότι το παιδί είχε αφεθεί μόνο του στο σπίτι χωρίς επίβλεψη.

Η αστυνομία αντέδρασε άμεσα και μετέβη στο σημείο, όπου διαπίστωσε την κατάσταση του ανηλίκου και προχώρησε στη σύλληψη της μητέρας.

Η 45χρονη θα αντιμετωπίσει νομικές συνέπειες για την πράξη της, η οποία θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του παιδιού της.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play