Σοκαριστικές μαρτυρίες έρχονται στο φως σχετικά με την κακοποίηση που υπέστη η 39χρονη γυναίκα στην Καλαμάτα, πριν τη δολοφονία της από τον σύζυγό της.
Φίλοι και συγγενείς περιγράφουν την καθημερινή κόλαση που ζούσε, καθώς ο 41χρονος σύζυγος την κακοποιούσε συστηματικά. Οι μαρτυρίες αυτές αποκαλύπτουν τη σοβαρότητα της κατάστασης και την ανάγκη για παρέμβαση.
Η κατάσταση της γυναίκας είχε επιδεινωθεί με την πάροδο του χρόνου, και οι αναφορές για κακοποίηση ήταν συχνές. Η κοινωνία καλείται να αναλογιστεί τις ευθύνες της και να στηρίξει τα θύματα τέτοιων περιστατικών.
Η τραγική αυτή υπόθεση αναδεικνύει την ανάγκη για περισσότερη ευαισθητοποίηση και δράση κατά της ενδοοικογενειακής βίας. Είναι επιτακτική η ανάγκη για υποστήριξη και προστασία των θυμάτων, ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

