Σύλληψη 37χρονης στη Θεσσαλονίκη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο

Σύλληψη 37χρονης στη Θεσσαλονίκη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο

Στη Θεσσαλονίκη, μια 37χρονη γυναίκα συνελήφθη χθες το βράδυ για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Η γυναίκα βρέθηκε να κάθεται στο πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της, εμφανώς μεθυσμένη από την κατανάλωση αλκοόλ.

Αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Νεάπολης – Συκεών που έφτασαν στο σημείο προχώρησαν στη σύλληψη της 37χρονης. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για την επικίνδυνη κατάσταση που δημιούργησε για την ανήλικη.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play