Στη Θεσσαλονίκη, μια 37χρονη γυναίκα συνελήφθη χθες το βράδυ για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Η γυναίκα βρέθηκε να κάθεται στο πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της, εμφανώς μεθυσμένη από την κατανάλωση αλκοόλ.
Αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Νεάπολης – Συκεών που έφτασαν στο σημείο προχώρησαν στη σύλληψη της 37χρονης. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για την επικίνδυνη κατάσταση που δημιούργησε για την ανήλικη.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

