Τεχνικό πρόβλημα: Εκτός λειτουργίας τέσσερις σταθμοί του ΗΣΑΠ

Τεχνικό πρόβλημα: Εκτός λειτουργίας τέσσερις σταθμοί του ΗΣΑΠ

Σοβαρό τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα σηματοδότησης έχει προκαλέσει την προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας σε τέσσερις σταθμούς του ΗΣΑΠ.

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται μόνο στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά.

Η αποκατάσταση του προβλήματος αναμένεται να διαρκέσει αρκετές ώρες, με τις αρχές να προειδοποιούν τους επιβάτες για τυχόν καθυστερήσεις. Συνιστάται στους επιβάτες να προγραμματίσουν τις μετακινήσεις τους ανάλογα. Η κατάσταση θα παρακολουθείται στενά από τις αρμόδιες αρχές.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play