Από τον Λευκό Οίκο, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ εξέφρασε την απογοήτευσή του για τη στάση της Ιταλίας απέναντι στις Ηνωμένες Πολιτείες.
«Η Ιταλία φέρθηκε πολύ άσχημα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Τραμπ, προσθέτοντας ότι οι σύμμαχοι της χώρας του δεν τον στήριξαν, παρά τα δισεκατομμύρια δολάρια που έχουν δαπανηθεί για αυτούς. «Η Γερμανία και ο Στάρμερ, επίσης, φέρθηκαν πολύ άσχημα», συμπλήρωσε ο πρόεδρος.
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται σε μια περίοδο που οι σχέσεις μεταξύ των ΗΠΑ και των ευρωπαϊκών χωρών είναι τεταμένες, με τον Τραμπ να εκφράζει την ανάγκη για περισσότερη υποστήριξη από τους συμμάχους του.
![]()

