Η Ιταλίδα πρωθυπουργός Τζόρτζια Μελόνι εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της στον φίλο της Βίκτορ Όρμπαν για την έντονη συνεργασία που είχαν τα τελευταία χρόνια. Σε μήνυμά της, τόνισε ότι γνωρίζει ότι από την αντιπολίτευση θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Ουγγαρία.
Επιπλέον, η Μελόνι συνεχάρη τον Πέτερ Μαγιάρ για την ξεκάθαρη εκλογική του νίκη, ευχόμενη καλή δουλειά στην ιταλική κυβέρνηση. Σημείωσε ότι η Ιταλία και η Ουγγαρία είναι χώρες που συνδέονται με βαθιά φιλία και εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα συνεχίσουν να συνεργάζονται εποικοδομητικά, προς το συμφέρον των λαών τους και των κοινών προκλήσεων σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
![]()

