Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν σήμερα ότι πραγματοποίησαν επιθέσεις εναντίον αμερικανικών στρατιωτικών θέσεων στην περιοχή του Κόλπου, ως αντίποινα για τα αμερικανικά πλήγματα στη χώρα, σύμφωνα με την κρατική ραδιοτηλεόραση (IRIB).
Δεν διευκρίνισαν ποιες συγκεκριμένες θέσεις στοχοποίησαν, αλλά προειδοποίησαν ότι «εάν οι επιθέσεις επαναληφθούν, η απάντησή μας θα είναι μεγαλύτερη από αυτήν».
Οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις είχαν πλήξει το βράδυ της Παρασκευής αποθήκες πυραύλων και drones, καθώς και τοποθεσίες παράκτιων ραντάρ στο Ιράν, σε αντίποινα για το πλήγμα που δέχθηκε την Πέμπτη φορτηγό πλοίο στα Στενά του Ορμούζ, το οποίο αποδίδεται στην Τεχεράνη, όπως επιβεβαίωσε το U.S. Central Command (CENTCOM).
![]()

