Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν, Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ, δήλωσε χθες ότι η Τεχεράνη θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ, υπογραμμίζοντας ότι η θαλάσσια οδός στρατηγικής σημασίας δεν θα επανέλθει στην προπολεμική κατάσταση. Οι δηλώσεις του έγιναν μέσω κρατικού μέσου ενημέρωσης.
«Όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση των Στενών του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», ανέφερε ο Γαλιμπάφ, ο οποίος ηγείται της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας με τις ΗΠΑ για τον τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
«Φυσικά, οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ», πρόσθεσε, επιμένοντας στη θέση της χώρας του.
![]()

