Μόσχα: 20 ουκρανικά drones αναχαιτίστηκαν κατά τη διάρκεια της κατάπαυσης του πυρός

Μόσχα: 20 ουκρανικά drones αναχαιτίστηκαν κατά τη διάρκεια της κατάπαυσης του πυρός

Στις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ο δήμαρχος της Μόσχας ανακοίνωσε την αναχαίτιση συνολικά 20 ουκρανικών μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων που κατευθύνονταν προς τη ρωσική πρωτεύουσα, αμέσως μετά την έναρξη της μονομερούς κατάπαυσης του πυρός που κηρύχθηκε από τη Ρωσία. Η κατάπαυση αυτή, διάρκειας δύο ημερών, σχετίζεται με τις τιμητικές εκδηλώσεις για την επέτειο της νίκης της Σοβιετικής Ένωσης επί της ναζιστικής Γερμανίας στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ο Σεργκέι Σαμπιάνιν, μέσω έξι ανακοινώσεων του στο Telegram, επιβεβαίωσε ότι τα 20 drones καταστράφηκαν από τα ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν αναφερθεί ζημιές ή θύματα από τις επιθέσεις αυτές.

Οι αναρτήσεις του δημάρχου έγιναν σε διάστημα λίγο περισσότερου από μία ώρα, από τις 00:44 έως τις 01:53 τοπικής ώρας.

Loading

Play