Συγκλονιστική σύγκρουση αυτόνομου λεωφορείου με τραμ στο Γκέτεμποργκ

Συγκλονιστική σύγκρουση αυτόνομου λεωφορείου με τραμ στο Γκέτεμποργκ

Στο κέντρο του Γκέτεμποργκ, ένα αυτόνομο λεωφορείο συγκρούστηκε με τραμ κατά την πρώτη ημέρα δοκιμαστικής κυκλοφορίας του με επιβάτες, όπως ανακοίνωσε η Västtrafik, η εταιρεία δημόσιων μεταφορών της περιοχής.

Το λεωφορείο αποσύρθηκε από την κυκλοφορία και θα υποβληθεί σε επιθεώρηση, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.

«Το αυτόνομο λεωφορείο, που μετέφερε επιβάτες στη Γκέτεμποργκ, φρέναρε και ένα τραμ προσέκρουσε στο πίσω μέρος του. Ευτυχώς, δεν υπάρχουν θύματα ή τραυματίες», πρόσθεσε.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το λεωφορείο κυκλοφορούσε από το τέλος Μαρτίου στο κέντρο της πόλης, αλλά η σημερινή ημέρα ήταν η πρώτη του δοκιμή με επιβάτες. Ο οδηγός ήταν παρών στο λεωφορείο για να αναλάβει τον έλεγχο σε περίπτωση ανάγκης.

Η Υπηρεσία Μεταφορών Transportstyrelsen έχει δώσει το πράσινο φως για τη δοκιμαστική κυκλοφορία του λεωφορείου με επιβάτες μέχρι τις 31 Ιουλίου 2027.

Loading

Play