Τηλεφωνική επικοινωνία Αμπάς Αραγτσί με στέλεχος της Χαμάς για τις ΗΠΑ-Ιράν

Τηλεφωνική επικοινωνία Αμπάς Αραγτσί με στέλεχος της Χαμάς για τις ΗΠΑ-Ιράν

Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί είχε μια σημαντική τηλεφωνική επικοινωνία με τον Μπάσεμ Ναΐμ, στέλεχος της Χαμάς, για τις πρόσφατες εξελίξεις στις συνομιλίες μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ, όπως μετέδωσε η ιρανική κρατική τηλεόραση.

Η συνομιλία εστιάστηκε στις τελευταίες εξελίξεις στην περιοχή και την κατάσταση στην Παλαιστίνη. Η επικοινωνία αυτή πραγματοποιήθηκε μετά την υπογραφή ενός μνημονίου κατανόησης μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, το οποίο στοχεύει στον τερματισμό των εχθροπραξιών στη Μέση Ανατολή.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το μνημόνιο δεν αναφέρει τη Λωρίδα της Γάζας, αλλά προβλέπει τον άμεσο και μόνιμο τερματισμό των στρατιωτικών επιχειρήσεων σε όλα τα μέτωπα, συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου. Η Χαμάς υποδέχθηκε θετικά αυτή τη συμφωνία, ελπίζοντας ότι θα συμβάλει στον τερματισμό της βίας στη Γάζα, η οποία έχει υποφέρει από δύο χρόνια πολέμου με το Ισραήλ.

Το Ιράν, που είναι ένθερμος υποστηρικτής της παλαιστινιακής υπόθεσης, έχει αναδείξει αυτή τη στήριξη σε κεντρικό άξονα της εξωτερικής του πολιτικής από την Ισλαμική Επανάσταση του 1979. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο Αραγτσί επανέλαβε τη συνεχιζόμενη υποστήριξη της Ισλαμικής Δημοκρατίας προς τους Παλαιστίνιους και την ανάγκη για την πλήρη πραγμάτωση των νόμιμων εθνικών τους δικαιωμάτων.

Loading

Play