Θρήνος στη Μυτιλήνη: 36χρονη γιατρός έφυγε από τη ζωή μετά τον τοκετό – Τι εξετάζουν οι Αρχές
(ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)

Θρήνος στη Μυτιλήνη: 36χρονη γιατρός έφυγε από τη ζωή μετά τον τοκετό – Τι εξετάζουν οι Αρχές

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τον θάνατο 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη, η οποία έφυγε από τη ζωή λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της.

Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες προκλήθηκε η επιπλοκή που οδήγησε στην απώλειά της παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστες.

Η 36χρονη έφερε στον κόσμο το παιδί της με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής στη Μυτιλήνη. Αρχικά, η εικόνα της υγείας της δεν προκαλούσε ανησυχία και όλα έδειχναν να εξελίσσονται ομαλά.

Η επιδείνωση της υγείας της και η νοσηλεία στη ΜΕΘ

Ωστόσο, μία ημέρα αργότερα, το Σάββατο, παρουσίασε επιπλοκές, με αποτέλεσμα η κατάστασή της να επιδεινωθεί.

Τη Δευτέρα (22/6) κρίθηκε απαραίτητη η εισαγωγή της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης (Βοστάνειο).

Εξαιτίας της σοβαρότητας της κατάστασής της αποφασίστηκε η αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου μεταφέρθηκε έχοντας στο πλευρό της τον σύζυγό της, ο οποίος επίσης είναι γιατρός.

Αναζητούνται απαντήσεις για τα αίτια

Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη κατέληξε λίγες ώρες μετά την άφιξή της στην Αθήνα. Τα αίτια του θανάτου της δεν έχουν αποσαφηνιστεί μέχρι στιγμής και αναμένονται τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων, ενώ η υπόθεση παραμένει υπό διερεύνηση.

Ο διευθυντής της Μαιευτικής Κλινικής, κ. Πέτρος Μαχαίρας, δήλωσε στην ΕΡΤ πως το προσωπικό είναι συγκλονισμένο από την τραγική εξέλιξη και πως αναμένονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων, προκειμένου να υπάρξουν απαντήσεις για το τι συνέβη.

Ποια ήταν η 36χρονη γιατρός

Σύμφωνα με μαρτυρία στο lesvosnews.net, η 36χρονη ήταν γιατρός και τα τελευταία χρόνια εργαζόταν στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης. Άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί της την περιγράφουν ως έναν άνθρωπο με έντονο αίσθημα προσφοράς και ως μια εξαιρετική επαγγελματία, που ήταν πάντα διαθέσιμη όταν υπήρχε ανάγκη.

Όπως αναφέρουν όσοι τη γνώριζαν, ήταν πρόθυμη να βοηθήσει, να στηρίξει και να σταθεί δίπλα στους συνανθρώπους της.

Βαρύ το κλίμα σε Νοσοκομείο Μυτιλήνης και ΕΚΑΒ

Στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης και στο ΕΚΑΒ επικρατεί βαθιά θλίψη. Οι συνάδελφοί της κάνουν λόγο για έναν δοτικό άνθρωπο και μια επαγγελματία που υπηρετούσε το καθήκον της με συνέπεια, ευαισθησία και αξιοπρέπεια.

Η απώλειά της έχει προκαλέσει συγκίνηση σε όλους όσοι τη γνώρισαν, ενώ η τραγωδία γίνεται ακόμη πιο βαριά, καθώς η 36χρονη άφησε πίσω της ένα νεογέννητο παιδί.

Loading

Play