Η IndiGo υπό την πίεση των επιβατών: Η κρίση αποσκευών και οι καθυστερήσεις

Η IndiGo υπό την πίεση των επιβατών: Η κρίση αποσκευών και οι καθυστερήσεις

Η ινδική αεροπορική εταιρεία IndiGo αντιμετωπίζει την αυξανόμενη οργή των επιβατών για τις καθυστερήσεις στην εύρεση και παράδοση χιλιάδων αποσκευών, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να κατακλύζονται από φωτογραφίες αποσκευών που στοιβάζονται στα αεροδρόμια μετά τη μεγάλη αναστάτωση στις πτήσεις της περασμένης εβδομάδας.

Η IndiGo, η οποία κατέχει το 65% της εγχώριας αγοράς, ζήτησε συγγνώμη μετά την ακύρωση περισσότερων από 2.000 πτήσεων, καθώς δεν κατάφερε να προγραμματίσει εγκαίρως τους αυστηρότερους κανόνες που αφορούν την ανάπαυση των πιλότων, οδηγώντας σε έλλειψη μελών πληρώματος. Οι καθυστερήσεις προκάλεσαν προβλήματα σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, επηρεάζοντας τα σχέδια ταξιδιών, διακοπών και γάμου σε ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα του είδους στην ιστορία της ινδικής αεροπορίας.

Ωστόσο, οι ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής και οι πολλαπλές πτήσεις με ανταπόκριση που χρησιμοποιούνται για την αλλαγή στο δρομολόγιο επιβατών, έχουν προκαλέσει την απώλεια χιλιάδων αποσκευών, μερικές από τις οποίες περιείχαν πολύτιμα αντικείμενα όπως διαβατήρια, κλειδιά σπιτιού και φάρμακα.

Loading

Play