Προοπτικές για την κυκλοφορία στην Αθήνα: Νέοι οδηγοί, λεωφορεία και επέκταση του Μετρό μέχρι το 2026

Προοπτικές για την κυκλοφορία στην Αθήνα: Νέοι οδηγοί, λεωφορεία και επέκταση του Μετρό μέχρι το 2026

Περισσότεροι οδηγοί, περισσότερα λεωφορεία και καθαρές λεωφοριολωρίδες, είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δουλεύει το υπουργείο Υποδομών με στόχο μέσα στο 2026 το επιβατηγό κοινό της Αθήνας να απολαμβάνει καλύτερες συγκοινωνιακές υπηρεσίες.

Το τρίπτυχο αυτό παρουσίασε στη Βουλή ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, απαντώντας στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη, κατά τη συζήτηση επίκαιρης επερώτησης σχετικά με τα μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα της Αθήνας. Ο κ. Κυρανάκης παραδέχτηκε ότι υπάρχουν μεγάλα και σοβαρά προβλήματα σε ότι αφορά την μεγάλη καθυστέρηση στις μετακινήσεις των πολιτών, σημειώνοντας παράλληλα ότι το συγκοινωνιακό πρόβλημα στην Αθήνα απαιτεί συνεργασία με πολλά άλλα υπουργεία και αρμοδιότητες.

Αναγνώρισε ότι ακόμα υπάρχουν τεράστιες ανάγκες σε οδηγούς, επισημαίνοντας ότι τρέχει η προκήρυξη για 300 θέσεις νέων οδηγών. Όπως ανέφερε, προχωρά η αντικατάσταση των παλαιών λεωφορείων με χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σημειώνοντας ότι μέχρι τον Μάρτιο θα φτάσουν τα 1976 λεωφορεία και ότι μέχρι το 2027 θα προστεθούν άλλα 1600.

Ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε επίσης στην επέκταση του Μετρό προς τη Γλυφάδα, επισημαίνοντας ότι η μελέτη του έργου θα ξεκινήσει στις αρχές του 2026. Είναι αδήριτη ανάγκη υλοποίησης του έργου, το οποίο εμφανίζει μία διακλάδωση… Είναι πάρα πολύ σημαντικό έργο, όποια και εάν είναι η κυβέρνηση θα πρέπει να το συνεχίσει, πρόσθεσε.

Τέλος, εστίασε στους δύο κυριότερους λόγους της κυκλοφοριακής συμφόρησης: τη συνειδητή απόφαση της κυβέρνησης για 12μηνη τουριστική περίοδο στην Αθήνα και τις εμπορευματικές μεταφορές. Δήλωσε ότι έχει ξεκινήσει διαβούλευση με τα συναρμόδια υπουργεία, εξετάζοντας τη δυνατότητα μετακυλιόμενων ωραρίων τροφοδοσίας για τις εμπορικές μεταφορές.

Loading

Play