Σήμερα, δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε σε επτά χρόνια κάθειρξης για δωροληψία, προσθέτοντας μια ακόμη ποινή στην ήδη εκτιόμενη ποινή της για άλλη υπόθεση διαφθοράς.
Η Κιμ, σύζυγος του καθαιρεθέντος πρώην προεδρου Γιουν Σουκ Γεόλ, κρίθηκε ένοχη για την αποδοχή κοσμημάτων και αντικειμένων μεγάλης αξίας, σε αντάλλαγμα για εξυπηρετήσεις όπως διορισμούς σε αξιώματα.
Το δικαστήριο τόνισε ότι η Κιμ Κέον Χε είχε δεχθεί χωρίς δισταγμό αντικείμενα αξίας, τα οποία ένας συνηθισμένος άνθρωπος θα δυσκολευόταν να αποκτήσει στη ζωή του.
![]()

