Ενεργειακή αναβάθμιση 20 σχολείων στην Αθήνα: Νέα εποχή για τις εκπαιδευτικές υποδομές

Ενεργειακή αναβάθμιση 20 σχολείων στην Αθήνα: Νέα εποχή για τις εκπαιδευτικές υποδομές

Με αποφασιστικότητα προχωρά το πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης των σχολικών υποδομών του δήμου Αθηναίων, καθώς ολοκληρώθηκαν οι μελέτες για 20 σχολικές μονάδες, συνολικού προϋπολογισμού 14,2 εκατομμυρίων ευρώ.

Αφού εγκριθούν από τα αρμόδια όργανα του δήμου, οι μελέτες θα οδηγήσουν στη διαδικασία δημοπράτησης των έργων, σηματοδοτώντας την αρχή ενός εκτενούς προγράμματος αναβάθμισης των σχολικών κτιρίων στην Αθήνα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παρεμβάσεις σε 21.500 τ.μ. εκπαιδευτικών υποδομών, καλύπτοντας Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια σε διάφορες περιοχές της πόλης.

Οι εργασίες θα περιλαμβάνουν θερμομόνωση, αντικατάσταση κουφωμάτων και αναβάθμιση ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, με στόχο την βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και των συνθηκών καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών.

Με την ολοκλήρωση των έργων, αναμένεται ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας 3.270 MWh, ενώ τα σχολικά κτίρια θα αναβαθμιστούν ενεργειακά, περιορίζοντας το ενεργειακό τους αποτύπωμα. Ο δήμος Αθηναίων επενδύει σε ένα μέλλον με ασφαλέστερους και πιο σύγχρονους χώρους μάθησης.

Loading

Play