Οι Metallica εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους στο ελληνικό κοινό μετά την αξέχαστη βραδιά στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Με μια ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό τους στο Instagram, ευχαρίστησαν τους 90.000 και πλέον θεατές που κατέκλυσαν το στάδιο το Σάββατο, υπογραμμίζοντας την πρωτοφανή ενέργεια που εισέπραξαν. Η προσέλευση αυτή κατέγραψε νέο ρεκόρ, αποδεικνύοντας τη μοναδική σύνδεση της μπάντας με τους Έλληνες fans.
«Ουάου!! Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένεια των Metallica στην Ελλάδα που σημείωσε νέο ρεκόρ προσέλευσης το βράδυ του Σαββάτου στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας!», ανέφεραν οι θρυλικοί καλλιτέχνες.
«Περισσότεροι από 90.000 από εσάς γεμίσατε το στάδιο και πιστέψτε μας, το νιώσαμε! Δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσει αυτό το σκέλος της παγκόσμιας περιοδείας #M72», πρόσθεσαν, συνοδεύοντας την ανάρτηση με ένα εντυπωσιακό στιγμιότυπο από τη συναυλία.
![]()

