Συναυλίες και χρέωση: Οι Αμερικανοί επενδύουν στην ψυχαγωγία παρά την οικονομική κρίση

Συναυλίες και χρέωση: Οι Αμερικανοί επενδύουν στην ψυχαγωγία παρά την οικονομική κρίση

Καθώς οι φόβοι για οικονομική ύφεση συνεχίζουν να βασανίζουν τους Αμερικανούς καταναλωτές, υπάρχει ένας τομέας που φαίνεται να έχει μείνει ανέγγιχτος από το οικονομικό άγχος: οι ζωντανές συναυλίες και η ψυχαγωγία.

Μετά τις πρόσφατες αναφορές ότι σχεδόν το 60% των συμμετεχόντων στο Φεστιβάλ Coachella αγόρασαν εισιτήρια μέσω διακανονισμού αποπληρωμής, νέες μελέτες διαπίστωσαν ότι οι Αμερικανοί είναι πρόθυμοι να χρεωθούν για να αποκτήσουν εισιτήρια για συναυλίες και ζωντανές εκδηλώσεις.

Το κόστος των εισιτηρίων συναυλιών έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με την Pollstar να διαπιστώνει ότι ο μέσος όρος της αξίας ενός εισιτηρίου συναυλίας το 2024 ήταν 135,92 δολάρια. Τα υψηλότερα κόστη δεν φαίνεται να έχουν αποθαρρύνει τους καταναλωτές, καθώς το Billboard αναφέρει ότι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών δαπάνησαν κατά μέσο όρο 300 δολάρια σε μηνιαία βάση σε ζωντανές εκδηλώσεις το διάστημα Μάιος 2024 – Απρίλιος 2025.

Οι θαμώνες συναυλιών της Gen Ζ είναι ακόμη πιο πρόθυμοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα όταν πρόκειται να δουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες. Έρευνα της πλατφόρμας οικονομικών υπηρεσιών Cash App στην οποία συμμετείχαν πάνω από 2.000 Αμερικανοί ενήλικες, που διεξήχθη από το The Harris Poll, διαπίστωσε ότι η Gen Ζ δαπάνησε κατά μέσο όρο 2.100 δολάρια σε εισιτήρια συναυλιών τα τελευταία δύο χρόνια, με το 75% της συγκεκριμένης γενιάς να είναι πρόθυμη να πληρώσει υψηλές τιμές μεταπώλησης για ζωντανές εμφανίσεις.

Loading

Play