Μείωση φόρου στα καύσιμα: Η Αυστραλία ανακουφίζει τους αυτοκινητιστές

Μείωση φόρου στα καύσιμα: Η Αυστραλία ανακουφίζει τους αυτοκινητιστές

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας προχωρά σε μείωση του φόρου στα καύσιμα στο μισό, με στόχο να ανακουφίσει τους αυτοκινητιστές από την αυξανόμενη πίεση λόγω της εκτόξευσης των τιμών που προκλήθηκε από τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή, όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός Άντονι Αλμπανέζι.

«Αρχίζουμε να μειώνουμε την τιμή της βενζίνης από σήμερα, καθώς κατανοούμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Αυστραλοί», υπογράμμισε ο Αλμπανέζι. Η ανακοίνωση του μέτρου έγινε μετά από συνομιλίες με τους επικεφαλής των πολιτειών της χώρας.

Η Καμπέρα επιβάλλει αυτή τη στιγμή φόρο 31 λεπτών ανά λίτρο βενζίνης, ο οποίος θα μειωθεί στο ήμισυ για τους επόμενους τρεις μήνες, με το κόστος αυτής της απόφασης να ανέρχεται σε 2,55 δισεκ. δολάρια Αυστραλίας (1,52 δισεκ. ευρώ), όπως επισημαίνουν οι ειδικοί.

Η αυστραλιανή κυβέρνηση προσπαθεί να καθησυχάσει τους αυτοκινητιστές, τονίζοντας ότι οι παραδόσεις καυσίμων θα συνεχιστούν, ενώ οι ελλείψεις που παρατηρούνται σε ορισμένες πόλεις οφείλονται σε αγορές πανικού και σε προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Ο πρωθυπουργός της Νέας Νότιας Ουαλίας, Κρις Μινς, προειδοποίησε ότι «αν η κατάσταση επιδεινωθεί, θα λάβουμε επιπλέον μέτρα» και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε νομοσχέδιο για τη διασφάλιση της αγοράς καυσίμων, ενισχύοντας τα αποθέματα της Αυστραλίας.

Loading

Play