Θετική έκβαση για την Ελλάδα: Πληρωμή 1,18 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

Θετική έκβαση για την Ελλάδα: Πληρωμή 1,18 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα την θετική προκαταρκτική αξιολόγησή της για το διπλό αίτημα πληρωμής που υπέβαλε η Ελλάδα τον περασμένο Δεκέμβριο, ύψους 1,18 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Αυτή είναι η 7η αίτηση για επιχορηγήσεις και η 6η για δάνεια του Ταμείου Ανάκαμψης, που περιλαμβάνει συνολικά 26 ορόσημα και στόχους.

Η έγκριση της Επιτροπής ανοίγει τον δρόμο για την εκταμίευση αυτών των πόρων, με το σύνολο των εκπληρωμένων οροσήμων του Ελληνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0» να ανέρχεται σε 204 και τις συνολικές εκταμιεύσεις σε 24,58 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε πάνω από το 68% του συνολικού προϋπολογισμού.

Τα 22 ορόσημα που εκπληρώθηκαν για την υποβολή του 7ου αιτήματος για τις επιχορηγήσεις καταδεικνύουν την πρόοδο σε έργα και μεταρρυθμίσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών. Σημαντικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:

* Στον τομέα της δημόσιας υγείας, ολοκληρώθηκαν εργασίες ανακαίνισης σε 9 νοσοκομεία και έργα ενεργειακής αναβάθμισης σε 15 Κέντρα Υγείας.

* Στην κοινωνική προστασία, τοποθετήθηκαν προσωπικοί βοηθοί για την υποστήριξη πάνω από 1.500 ΑμεΑ και εκδόθηκαν 847.000 προπληρωμένες κάρτες σε δικαιούχους κοινωνικών επιδομάτων.

* Στον τομέα της ψηφιοποίησης, υλοποιήθηκε η προμήθεια νέου εξοπλισμού στα ΚΕΠ για 269 δήμους και απλοποιήθηκαν διαδικασίες για τις άδειες οδήγησης.

Η θετική αξιολόγηση θα σταλεί στην Οικονομική και Δημοσιονομική Επιτροπή, η οποία θα εκδώσει τη γνωμοδότησή της για την εκταμίευση των πόρων.

Loading

Play