Αίγινα: Ζεστά σχολικά γεύματα σε όλα τα δημοτικά σχολεία για πρώτη φορά

Αίγινα: Ζεστά σχολικά γεύματα σε όλα τα δημοτικά σχολεία για πρώτη φορά

Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου επισκέφθηκε σήμερα την Αίγινα, όπου ανακοινώθηκε η ένταξη όλων των δημοτικών σχολείων του νησιού στο πρόγραμμα Σχολικών Γευμάτων για πρώτη φορά.

Κατά την επίσκεψή της σε τρία Δημοτικά Σχολεία, η Δόμνα Μιχαηλίδου δήλωσε: «Τα σχολικά γεύματα φτάνουν σε κάθε παιδί, σε κάθε γωνιά της χώρας». Με την ένταξη και των οκτώ δημοτικών σχολείων της Αίγινας, η Πολιτεία στηρίζει έμπρακτα τις οικογένειες και τη σχολική κοινότητα του νησιού. «Ένα ζεστό και ποιοτικό γεύμα στο σχολείο είναι μια σταθερή πολιτική φροντίδας», πρόσθεσε.

Η διεύρυνση του προγράμματος περιλαμβάνει και νέες περιοχές της χώρας, όπως η Ορεστιάδα και τα Γρεβενά, ενισχύοντας την παρουσία των σχολικών γευμάτων σε νησιωτικές και ορεινές περιοχές. Στις νέες αυτές περιοχές προστέθηκαν 68 σχολικές μονάδες και 4.680 ημερήσιες μερίδες.

Στην Αίγινα, συμμετέχουν και οι οκτώ δημοτικές σχολικές μονάδες, με 630 διαθέσιμα γεύματα ημερησίως. Αυτή τη στιγμή, 575 μαθητές και μαθήτριες σιτίζονται, γεγονός που αποδεικνύει την ανάγκη και την αποδοχή του προγράμματος από την τοπική κοινωνία.

Το πρόγραμμα Σχολικών Γευμάτων υλοποιείται σε 159 δήμους της χώρας, καλύπτοντας συνολικά 1.986 δημοτικά σχολεία με 236.000 διαθέσιμα γεύματα ημερησίως.

Loading

Play