Ανελέητη κριτική Φάμελλου κατά Γεωργιάδη για την κατάσταση του ΕΣΥ

Ανελέητη κριτική Φάμελλου κατά Γεωργιάδη για την κατάσταση του ΕΣΥ

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, εξαπέλυσε σφοδρή κριτική κατά του υπουργού Υγείας, Άδωνη Γεωργιάδη, από το βήμα της Βουλής, στο πλαίσιο της συζήτησης για το νομοσχέδιο του υπουργείου.

Κατηγόρησε τον Α. Γεωργιάδη για στοχοποίηση της Ευρωπαίας Εισαγγελέως και για υποκρισία σχετικά με τις δηλώσεις του για την Ευρώπη, ενώ ανέφερε ότι φοβήθηκε να προσφύγει στη δικαιοσύνη για την παρακολούθηση του τηλεφώνου του, υποστηρίζοντας ότι πίσω από τις υποκλοπές βρίσκεται ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. Επιπλέον, κατηγόρησε τον υπουργό ότι συκοφάντησε τους πολίτες που διαδηλώνουν για την τραγωδία των Τεμπών.

Ο Σ. Φάμελλος τόνισε ότι ο υπουργός Υγείας δεν σέβεται τη Βουλή, καθώς αποφεύγει να απαντήσει στις ερωτήσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, προκειμένου να καλύψει την κατάσταση απαξίωσης του ΕΣΥ. Αναφέρθηκε και στη συνάντησή του με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Νοσηλευτικού προσωπικού, όπου του μεταφέρθηκαν στοιχεία για την υποστελέχωση και τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας.

Αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις των υγειονομικών, επισήμανε ότι οι υποσχέσεις του κ. Μητσοτάκη για ενίσχυση του ΕΣΥ δεν έχουν υλοποιηθεί, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να βιώνουν την κοροϊδία και την υποκρισία της κυβέρνησης.

Ο Σ. Φάμελλος κατέληξε ότι χωρίς τους ανθρώπους του, κανένα σύστημα υγείας δεν μπορεί να σταθεί όρθιο, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για πολιτική αλλαγή και στήριξη ενός ισχυρού δημόσιου συστήματος υγείας.

Loading

Play