Αντιδράσεις Κεραμέως στην πρόταση Ανδρουλάκη για 4ήμερη εργασία: «Ανεφάρμοστα σχέδια»

Αντιδράσεις Κεραμέως στην πρόταση Ανδρουλάκη για 4ήμερη εργασία: «Ανεφάρμοστα σχέδια»

Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, χαρακτήρισε «τα ωραία τα λόγια, τα ανεφάρμοστα» την πρόταση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, για 32ωρη ή 35ωρη εργασία, κατά τη διάρκεια συνέντευξής της στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

Η υπουργός τόνισε ότι, αν και η ιδέα της 4ήμερης εργασίας ακούγεται ελκυστική, πρέπει να είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη. Αναφέρθηκε στις κυβιστήσεις που ακολούθησαν την αρχική πρόταση του κ. Ανδρουλάκη, η οποία προέβλεπε υποχρεωτική 4ήμερη εργασία, και σημείωσε ότι οι αλλαγές αυτές έγιναν μετά από τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν.

Η κα Κεραμέως εξέφρασε την ανησυχία της ότι η εφαρμογή της 4ήμερης εργασίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε λουκέτα χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και σε απολύσεις εργαζομένων, καθώς οι επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να προσλάβουν περισσότερους υπαλλήλους χωρίς αύξηση εσόδων.

Η υπουργός επεσήμανε ότι η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό απασχόλησης που έχει καταγραφεί ποτέ, στο 71%, και προειδοποίησε ότι προτάσεις όπως αυτή του ΠΑΣΟΚ υπονομεύουν τις προσπάθειες που έχουν γίνει για τη μείωση της ανεργίας.

Η Νίκη Κεραμέως τόνισε ότι η κυβέρνηση έχει ήδη νομοθετήσει τη δυνατότητα για 4ήμερη εργασία μέσω συμφωνίας εργαζομένων και εργοδοτών, καταδεικνύοντας την αντίφαση στην στάση του ΠΑΣΟΚ.

Loading

Play