Αύριο, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρεθεί στη Θεσσαλονίκη για να παραστεί στα εγκαίνια του Μουσείου Θεσσαλονικέων Μητρόπολις στις 10.30.
Μετά την εκδήλωση, ο πρωθυπουργός θα επισκεφθεί το Συμμαχικό Κοιμητήριο στους Αμπελόκηπους. Αυτή η επίσκεψη αναδεικνύει τη σημασία της μνήμης και της αναγνώρισης των θυμάτων του πολέμου.
Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός θα απευθυνθεί στους παρευρισκόμενους στο 6ο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, το οποίο θα διεξαχθεί στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
![]()

