Ενίσχυση της πράσινης μετάβασης: Χρηματοδότηση για μελέτη ενσωμάτωσης ΑΠΕ σε συστήματα τηλεθέρμανσης

Ενίσχυση της πράσινης μετάβασης: Χρηματοδότηση για μελέτη ενσωμάτωσης ΑΠΕ σε συστήματα τηλεθέρμανσης

Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση, εντάχθηκε στο Ειδικό Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2025, μελέτη για την ενσωμάτωσης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην παραγωγή ενέργειας των συστημάτων τηλεθέρμανσης.

Η συγκεκριμένη πράξη, με συνολική δημόσια δαπάνη 500.000 ευρώ, αφορά στη μελέτη ένταξης αντλιών θερμότητας, φωτοβολταϊκών πάρκων, ηλεκτρικών λεβήτων και συστημάτων αποθήκευσης θερμότητας στον εξηλεκτρισμό υφιστάμενων συστημάτων τηλεθέρμανσης, στοχεύοντας σε μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα και ενεργειακή αυτονομία, με την περίπτωση εφαρμογής να είναι το σύστημα τηλεθέρμανσης της Πτολεμαΐδας.

Το έργο αναμένεται να συμβάλλει στην ενίσχυση της πράσινης ενεργειακής μετάβασης, προάγοντας κλιματικά ουδέτερες τεχνολογικές λύσεις και επιδιώκοντας την επίτευξη των σχετικών ευρωπαϊκών και εθνικών στόχων. Στοχεύει επίσης στη σταδιακή απεξάρτηση από το φυσικό αέριο και στη μείωση του ενεργειακού κόστους για την παραγωγή θερμότητας.

Loading

Play